Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 24 August 2009

Isu Arak dan Pemimpin UMNO tak Boleh Dipisahkan???....Nurrie78


Assalamualaikum, selamat berpuasa kepada rakan-rakan.. sekadar berkongsi isu yang diutarakan oleh Bloggers PAS.. bagaimana nak menjawab isu ini(Sumber : http://passembrong.blogspot.com)Post by Nurrie78 Publish by M69

Adalah tidak wajar apa yang di utarakan oleh Blogger Pas Semberong. Apa bezanya orang yang bersekongkol, sekelambu dan berpadu tenaga untuk memfitnah agama dan bangsanya sendiri. Orang yang minum, membuat dan jutawan Arak itulah yang menjadi rakan karib P@$..., fikirlah sendiri.
"Banyak lagi pelaburan yang halal kenapa pilih juga yang HARAM!" itu ungkapan..(rujuk blog...smbrong)
"Banyak rakan kongsi politik yang memperjuangkan islam kenapa pilih yang suka memperjuangkan yang haram"
Rujuklah dahulu siapakah Majoriti ALP dan Majoriti Saham dalam syarikat tersebut.(Kirin Brewery of Japan) Janganlah kita mabuk hanya setakat melihat tin nya...sebenarnya mereka (*%$$*#p@$$) lebih mabuk dengan tindak tanduknya..dan pemegang saham majoriti untuk menjatuhkan bangsa dan agamanya sendiri. By M69.

0 comments: