Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 23 August 2009

Aku anak Tanah Melayu?...

"Dulu susah nak tengok orang Cina bawa bendera PAS. Mereka takut. Sekarang mereka sudah yakin. Kita nak bawa politik baru dalam masyarakat," katanya sambil menambah, kerajaan Pulau Pinang pimpinan Lim Guan Eng turut membela Sekolah Agama Rakyat (SAR) di negeri itu dengan memberi bantuan kepada SAR.AJK PKR Pulau Pinang, Johari Kassim berkata.Malaysiakini.
strong>Mereka takut. Sekarang mereka sudah yakin., apakah yang tersirat...dulu takut Hina Islam,sekarang sudah yakin untuk hina Islam...bergitukah.... kalau kita perhatikan siapa yang menghormati siapa, sedarlah wahai anak muda MELAYU, kita teruskan perjuangan membela Agama dan Bangsa melalui UMNO, Hindarkan konsep untung sekarung rugi seguni. Untung sekampung rugi seNegeri.
By M. dulu kecik kecik makan Ga-Plex.

0 comments: