Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 17 December 2010

Sokongan UMNO Ayer Hitam ke Jambore Budaya Serumpun



sumbangan kepada peserta jambore budaya serumpun ke 11 di bumi perkemahan kabupaten sambas kalimantan barat indonesia.
2 orang ahli pengakap, muhamad Ammar fitry bin Abdul Rahman dan Mohamad Amir bin Md Hairol terpilih ke jambore budaya serumpun ke 11 di bumi perkemahan kabupaten sambas kalimantan barat indonesia dari 14-18 Disember 2010. pada 12 Disember lalu, pihak Umno Ayer Hitam menyumbang RM 200.00 seorang sebagai tanda sokongan kepada duta-duta kecil ini. Tahniah dan syabas kami ucapakan kepada mereka berdua kerana terpilih untuk turut serta, semuga pengalaman di Sambas Kalimantan akan menjadi pendorong sebgai anak Melayu yang sejati dan bertanggungjawab terhadap Bangsa, Agama dan Tanah Melayu ini.(Sumber Berita dan Foto dari Pejabat UMNO Ayer Hitam) By M69.

1 comments:

Wanredone said...

Blogger Wanredone said...

Al-Fatihah. Takziah buat keluarga Datuk Sulaiman Taha!

ARAS TANDA PRU13......
sekiranya berlaku prk di dun N.5 Tenang, bererti PRU13, akan diadakan dalam tahun 2012.

Sekiranya TIDAK berlaku prk di dun N.5 Tenang, besar kemunginan PRU13 diadakan serentak dengan p/raya negeri Sarawak, iaitu sebelum July, 2011!
Watch-out!