Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 28 December 2010

Raja Gombal VS Jago Kandang


"Mejelang pertandingan final piala AFF antara Timnas Indonesia melawan Malaysia di stadion Bukit Jalil, Malaysia, pelatih Malaysia, “Raja Gombal” (namanya saya pelesetin untuk membalas ejekannya terhadap Timnas kita) mengatakan bahwa Timnas Indonesia sebagai jago kandang, karena kemenangan yang diperolehnya selama ini di dapat di negeri sendiri".

29.12.2010 maka berlakulah perlawanan antara dua pasukan yang hebat-hebat belaka antara "Raja Gombal" melawan "Jago Kandang".
Mari Kita perhatikan...kalau kita mengata orang..maka orang juga menggelar kita. Tapi gelaran kita lebih unik dan di ucapkan Terima Kasih kepada para peminat INDON.Jebeng..kerna Kita sebagai RAJA..ya Raja Gombal. Kalau tak kerana Raja Gombal atau Raja Kain udah pasti kamu semua akan hadir ke stadion tanpa CELANA dan Baju..waaaaa waaaaa..persis yang macam-macam..dalam KANDANG gitu. Eh! Macem-macem.
Justru itu perang psikologi ini memang sesuai untuk dalam Kandang..hi hi hi.
Marilah kita doakan semuga SKUAD BOLA kita berjaya membawa pulang kejuaraan. Semuga mereka tabah dan selamat...Embah Dukun kat Indon pun nampaknya lebih gentar dengan Embok Dukun Malaysia.

Rencang-rencang se than ten, teng Jawi, kulo nedi ngapunten mawon enggeh. Mugi onten wi raus kulo sekalimah seng bonten saie. Mugi mugi tiang teng Malaysia meriki waras lan saie. Kesuwun kang Mas. By M69.

0 comments: