Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 16 September 2009

Bunyi loceng...


BIADAB! Itulah perkataan paling sesuai untuk dihamburkan kepada perwakilan MIC dari Pahang, Peter Sukumaran yang mencadangkan supaya diletakkan 'kalungan selipar' kepada gambar Tun Dr. Mahathir Mohamad.

BIADAB!BIADAB!BIADAB! Peter Sukumaran(Seleeper Sukumaran) yang mencadangkan supaya diletakkan 'kalungan selipar' kepada gambar Tun Dr. Mahathir Mohamad. Saya sebagai ahli UMNO dan Melayu ynag berfikiran waras dan tidak mabuk, masih tahu menghormati orang lain, bangsa lain di Tanah Melayu ini. Apa jenis manusia yang menggunakan kata-kata sewenang-wenangnya, ingatlah Sleeper(*Peter.s) orang lain pun ada perasaan dan maruah, bukan awak seorang. Kalau setakat nak mengampu Samy tu, Adalah sesuatu yang aneh apabila walaupun 'menumpang' di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) - milik UMNO - ada perwakilan MIC yang tidak sedar diri dan cuba menunjuk jaguh. Mereka tahu Samy sukakan pujian, justeru mereka memuji-muji,jamgan lukakan hati bangsa Melayu, Begitu juga dengan beberapa perwakilan MIC yang mengkritik Dr. Mahathir, mereka harus sedar di mana bumi mereka pijak, sebelum sewenang-wenangnya mengeluarkan kenyataan yang menghina mana-mana pemimpin utama orang Melayu.

semua ahli MIC juga perlu mengambil iktibar bahawa kemenangan calon mereka pada pilihan raya sebelum ini termasuk di kawasan Samy Vellu adalah kerana sokongan pengundi Melayu.

kenapa bangsa lain , Peter S @Sleepe tak berani usik dan sentuh, TAKUT ke? ini sikit-sikit Melayu dan UMNO. Jangan anggap orang macam saya tak boleh "MENGAMUK". Ketua kamu Samy tu pun cakap tak serupa bikin, Dulu tahun
200*#*....semasa diberi peluang merasmikan perayaan PONGGAl kat UTHM, buat pengumuman hendak perbaiki dan buat "DIVIDER" sepanjang jalan Batu Pahat Kluang, tapi mana sampai sekarang habuk pun tarak. Ya saya tahu yang banyak mati di jalan ini ramai Melayu apa nak peduli.
Hinggakan jalan Batu Pahat-Kluang diwartakan antara 10 jalan yang berisiko tinggi di Malaysia. Wahai anak Muda Pewaris Bangsa bersatulah di bawah satu payung, agar kita terus"HIDUP UMNO"..(Rujukan Utusan M) Pendapat By M69

2 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Kejadian seperti ini sepatutnya tidak berlaku..

Kita satu negara sepatutnya saling menghormati antara satu sama lain walaupun berlainan bangsa..

















Berapa Juta Pelayar Internet Di Malaysia, Sehari, Sebulan Dan Setahun? Adakah Jumlahnya Semakin Menurun?
>>> Forum 1 Malaysia <<<

Anonymous said...

Wah! marah benar nampaknya.. tapi apa yang dinyatakan sy setuju.. sepatutnya MIC memikirkan bagaimana nak mengukuhkan parti (BN) di mana parti-parti komponen yang lain turut bernaung.. memang biadap tindakan perwakilan tersebut yang berani menghina Tun Mahathir, seorang negarawan ulung.Sekadar mengenakan tindakan disiplin kepada perwakilan tersebut tidak boleh mengubati calar di hati orang-orang Melayu..Kita tgk macam mana MIC menggembelengkan tenaga untuk memastikan kemenangan BN di Bagan Pinang.. Harap2 semua pengundi India di sana mengundi BN, jika benarlah Samy masih diterima oleh semua masyarakat India..