Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 5 September 2009

Pemuda UMNO Olak Batu by Ejat


Pergerakan Pemuda UMNO Olak Batu telah mewakili Parlimen Ayer Hitam Ke Program Pendaftaran Persatuan Belia Peringkat Negeri Johor yang diadakan di Dewan Jubli Intan Muar.yang dirasmikan oleh Timbalan Menteri Belia Dan Sukan Yang Berhormat Dato Razali bin Ibrahim,merangkap Ahli Parlimen Muar dan Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.
Program tersebut melibatkan 26 Parlimen yang berada di dalam Negeri Johor.Setiap Parlimen dikehendaki menghantar 4 Persetuan Belia untuk di daftar ke ROY.Terima Kasih saya ucapkan kepada Jabatan Belia dan Sukan Negeri Johor,kerana menyediakan topeng mulut untuk mengelakkan jangkitan H1N1.Diharapkan banyak lagi Persatuan Belia di Parlimen Ayer Hitam dapat ditubuhkan.

(Sumber oleh ejat )ByM

0 comments: