Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 18 September 2009

TERIMA KASIH PARA DERMAWAN, AJK PUTERI DAN DATUK SAMSOLBARI BIN JAMALI, ADUN SEMARANG

AYER HITAM/PT SHUKOR 17/09/09
Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Ayer Hitam merakamkan ribuan terima kasih kepada para dermawan yang menyumbangkan kuih raya, toto, pakaian, kain pelikat, kain batik, kain tudung, makanan bermasak, bahan masakan basah dan kering,tong air bersih dan wang ringgit. Kepada ahli-ahli rombongan, saya ucapkan terima kasih juga kerana sudi bersama-sama saya. Semoga segala pengorbanan masa dan tenaga kalian akan diberkati Allah SWT. Buat pengetahuan semua, YB Datuk Samsolbari Bin Jamali, Ketua UMNO Bahagian / ADUN Semarang memaklumkan bahawa permohonan rumah telah dibuat dan pakcik Zabdi telah menerima bantuan dari Jabatan Kemajuan Masyarakat sebanyak RM 300.00 sebulan. Marilah kita sama-sama mendoakan semoga permohonan rumah baru untuk pakcik zabdi diluluskan. Amin..

Beginilah keadaan rumah Pak Cik Zabdi.
( Sumber http://puteriayerhitam.blogspot/Nurrie78)Bym69

0 comments: