Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 7 September 2009

Puteri Menyusur Akar - Kembara Kebajikan Ramadhan 2009


Pada 06 September 2009, Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Ayer Hitam telah melaksanakan program Puteri Menyusur Akar - Kembara Kebajikan Ramadhan. Program ini dilaksanakan di DUN Yong Peng dan DUN Semarang. Kami telah berpecah kepada dua kumpulan. Bagi DUN Yong Peng, ia diketuai oleh Saudari Siti Aileza Ahmad @ Ismail, Naib Ketua Puteri Bhg manakala di DUN Semarang diketuai oleh Saudari Nuriyati Md Ithnin, Ketua Puteri Bhg.Team DUN Yong Peng telah mengunjungi 13 buah rumah manakala bagi DUN Semarang sebanyak 19 buah rumah.
(Sumber dari Blog Generasi Wanita Prihatin/PU3 UBAH Nurrie78)by M

0 comments: