Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 15 September 2009

PUTERI UBAH - Kembara Kebajikan Ramadhan 2009



Maklumkan..pada 17 sept, pu3 akan mengunjungi pakcik zabri bin kadiri pada jam 5 petang..dlm prgrm kunjungan menjelang syawal(Kunjungan kali ke dua) Pakcik Zabri tinggal di Kampung Parit Shukor..tinggal di rumah yang diperbuat daripada kayu leban. Masa kami datang, pakcik nie sedang membersihkan kayu-kayu leban.Di rumahnya, tidak ada bekalan elektrik dan air. Menggunakan air tadahan hujan dan air dari parit untuk kegunaaan harian. Pakcik ni sakit buah pinggang manakala isterinya sakit jantung.Mereka hidup serba kekurangan kami akan bawa sumbangan daripada penderma spt tong air bersih, bahan makanan basah, pakaian dan sebagainya.
( Sumber http://puteriayerhitam.blogspot/Nurrie78)Bym69

0 comments: