Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 26 February 2010

LAU SHANG BERSAMA RAKYAT SEMPENA TAHUN BARU CINA 2010


24 HB FEB 2010 JAM 7.00 PETANG Ayer Hitam.
JPMM DUN SEMARANG BERSAMA JKKK KG BARU AYER HITAM menganjurkan LAU SHANG BERSAMA RAKYAT SEMPENA TAHUN BARU CINA 2010
bertempat SJK ( C ) MALAYAN, KG BARU AYER HITAM. Majlis tersebut turut dihadiri YB DATUK SAMSOL BARI JAMALI ADUN SEMARANG / PENGERUSI JPMM DUN SEMARANG. YB PUAN LIM KEE MOI ADUN KAWASAN YONG PENG. MOHD KAMAL HARUN KETUA WHIP MAJLIS DAERAH YONG PENG.
LAU KIM HUAT PENGERUSI JKKK KG BARU dan semua ahli masyarakat kaum China.

YB Datuk Samsolbari dalam ucapannya, mengharapan supaya tahun harimau pada kali ini memberikan tuah yang lebih kepada semua masyarakat di ayer Hitam. seterusnya menyeru kpd semua ahli masyarakat menyumbang tenaga untuk menjadikan Pekan Ayer hitam sebuah penempatan yang aman, makmor dan menguntungkan. Meminta semua ahli masyarakat meningkatkan kerjasama untuk memastikan keamanan dan keselamatan sentiasa dinikmati.
Menyeru semua ahli masyarakat mengamalkan budaya kerja inovatif supaya Pekan Ayer Hitam sentiasa dikunjungi oleh orang ramai dari seluruh Negara. Kehadiran pelancung bererti membawa kehadiran transaski jual beli yang menguntungkan masyarakat Ayer Hitam. (Sumber SU Halid)BYm69

0 comments: