Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 15 February 2010

Anak Melayu Vs Anak Komunis (Versi01)


Tun M,"jika kita bercakap atau mempertahankan hak kita akan dituduh perkauman.Inilah sifat sebenar ultra kiasu dan chauvanist yang ditunjukkan oleh Lim Guan Eng"
Semua Melayu dan Peribumi Tanah Melayu tahu..SIAPA Komunis...Siapa yang ingin menjunjung perjuangan nenek moyangNya dan ingin kembali ke Tanah Melayu ini.
Lihat lah KOMUNIS dengan Mata Terbuka...Melayu tidak berani bersuara bila bangsanya sendiri di ganyang Komunis Cina..adakah sekarang akan berulang lagi.
RenungkanLAH...luahan rasa yang saya petik dari kiriman rakan-rakan.

1. Anda *(Komunis)* mengaku bahawa anda telah berjuang dengan penuh ikhlas
untuk membebaskan negara ini dan kini anda kecewa kerana sudah dilupakan.
Bagaimana dengan ribuan tentera Melayu Islam serta kaum-kaum bumiputera lainyang putus kakinya,patahlehernya,pecah dadahnya dan yang mati di atas
taktik kamu yang pengecut dengan menanam ranjau pada laluan mereka.

2. Hari ini,kamu mahu kami mengiktiraf kamu,bagaimana pula dengan bapa
saudara saya yang kamu belah isi perutnya hingga terburai di padang sekolah
di bandar Segamat pada tahun 1946 dahulu kerana beliau seorang anggota polis
dan kakitangan kerajaan.

3. Bagaimana dengan ribuan Melayu seperti aruah nenek saya, yang kamu taruh
najis dan digaulkan bersama nasi untuk dimakan ketika beliau ditahan. Di mana kamu? wahai* Komunis Melayu* ketika rakan-rakan berbangsa Cina kamu
menganiaya guru-guru agama kami dan anak-anak muda kami yang enggan
mengikuti perjuangan kamu.
4. Bagaimana rasanya Imam surau kami ditangkap komunis dan digantung pada jambatan PT Raja Darat, setiap yang lalu perlu menghiris dan meletakan garam...angkara siapa itu..Melayukah..sudah pasti komunis.

Renungkanlah..buka mata, jangan mencela Bangsa seAgama sendiri.

0 comments: