Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 9 January 2010

HUBAYA-Hubaya jangan TUDUH Melayu, ISLAM dan UMNO....


Aku ingin memberi peringatan kepada semua pencetus HURU HARA di Tanah Melayu ini. Jangan menuduh melulu tentang Insiden Gereja Terbakar dan menuding jari pada arah MELAYU atau ISLAM atau UMNO. Arah hala mesti dituju dahulu pada pencetus dan pencabar utama Kalimah ALLAH. Kemungkinan BESAR ada di antara penduduk Tanah Melayu yang tidak berterima Kasih tinggal di sini mengambil kesempatan atas KELOMPANGAN/LOPEHOLE untuk menangguk di air yang telah di keruhkan untuk kepentingan tersendiri. Jika ini berlaku nampaknya agenda untuk menghapuskan Melayu, UMNO dan Islam akan berjaya. Jangan lupa diwaktu kekecohan ini yang sentiasa kecoh..kecoh..kecoh..ini cHIN pING akan kembali dan berkuasa. DAHULU semasa UMNO memerintah selangor...AMAN tapi lihat sekarang..banyak onak dan onarnya. Jangan samapai mencucuk mata dan jadi PUTIH. RUJUK injin JET, siapa orang yang ditangkap, siapa Pembeli dan Taukew utamanya.(KUALA LUMPUR 5 Jan. - Anggota tentera berpangkat sarjan bersama seorang awam akan didakwa esok berhubung kes kehilangan dua enjin pesawat pemintas F-5E milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) pada 2007) Semua tuduh Melayu dan Islam...tapi uh!Siapa Sarjana ITU dan Siapa Pulak orang Awam itu rujuk COLOR kita akan tahu nama dan BinNYA.. Jadikan lah seperti SingaPURA..tidak mudah percaya pada rakyatnya yang bukan seCOLOR denganNYA. BYm69.

0 comments: