Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 8 January 2010

BERSATU Membela Gereja.......

Pencerobohan Masjid Babri dan Pemusnahannya.....
"Setelah lama melihat politik pertentangan, kita dapat melihat sekurang-kurang kesemua pemimpin politik setuju dalam hal ini: Perbuatan membakar gereja di Kuala Lumpur adalah satu perbuatan bodoh. Saya berharap ia bukanlah perbuatan orang Islam kerana Islam tidak pernah mengajar umatnya melakukan hal sedemikian".

"Apa pun kita tunggulah siasatan polis dan memandangkan perbuatan ini bukan saja mencemarkan nama negara tetapi juga Islam itu sendiri (akibat perbuatan orang Islam yang menuding jari kepada sesama sendiri), maka saya berharap polis dapat merungkai persoalan ini dengan segera".

Adakah ini satu amalan penjajah, PECAH DAN PERINTAH.

Indahnya Alam Malaysia(Tanah Melayu) ini. Bila nama Allah dan Islam ingin di PROVOKasi, bermacam perpecahan berlaku, tiada suara bersatu. Mereka dari kelompok BN pun sunyi sepi dan amat TAKUT untuk bersuara untuk sesama membantu rakan dalam BN. Tiada siapa sudi membantu dan malahan beberapa kecaman dilemparkan. TETAPI anehnya bila gereja tERbakar "kesemua pemimpin politik setuju dalam hal ini: Perbuatan membakar gereja di Kuala Lumpur adalah satu perbuatan bodoh". Boleh pula bersatu? Jelaslah sudah, kalau Islam, Melayu dan UMNO, mereka tidak akan bersatu untuk menunjukan setiakawan, malahan kita pula yang perlu bertoleransi dan berlembut, menyembah dan membuat perundingan. Sampai bila perkara seperti ini akan terus berlanjutan. Biarlah MELAYU BERSATU untuk anak cucu kita. Kasihanilah mereka.
By69.

1 comments:

khir said...

bang ajey, saya setuju dengan abang. sayang abang