Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 25 January 2010

KISAH kecil RAKYAT JOHOR.

Ayer Hitam JOHOR. Kg Cahaya Baru. "Walaupun saya seorang dari keluarga yang kurang mampu, tapi saya juga ingin turut sama BERKABUNG dan menghormati kemangkatan Sultan, Saya pakai apa yang termampu oleh saya,Tiada siapa memaksa, saya ingin juga menjadi rakyat yang setia dan sayangkan negara saya, doakan saya" itu kata seorang pelajar yang saya temui.Demi sayangkan dan semangat cintakan Tanah Air, beliau tidak merasa malu untuk turut berkabung seadanya. TAHNIAH! adakah semua rakyat JOHOR boleh turut sama berbuat demikian? Adakah ADUKA TaRAUNA mampu berbuat demikain? JANGAN menghina Sultan sendiri. Bym69.

0 comments: