Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 25 January 2010

Biro Kebajikan Dapat Peruntukan Enam Buah Kerusi Roda


Kg Hj Ghaffar 24 Jan 2010 – ADUN Kawasan Semarang YB Datuk Samsol bari Jamali menyediakan peruntukan enam buah kerusi roda untuk Biro Kebajikan UMNO Bahagian Ayer Hitam menjalankan tugas sukarelawan mereka. Dengan adanya peruntukan Kerusi roda tersebut, mana-mana pesakit kritikal yang memerlukan kerusi roda bolehlah berhubung dengan Tuan Hj Ismail Khairon Pengerusi Biro Kebajikan UMNO Bahagian untuk mendapatkan khidmat. Menurut Tuan Hj Ismail Khairun, khidmat kerusi roda tersebut ialah secara pinjaman dan sekiranya pesakit tersebut tidak memerlukan lagi maka ia hendaklah dikembalikan kepada pihak biro. Katanya lagi, pihak biro akan meneruskan usaha membangkitkan samarak sukarelawan di UMNO Bahagian Ayer Hitam demi hendak memastikan rakyat yang tidak bernasib baik terbela.Katanya UMNO adalah JUARA RAKYAT.
(Sub_Halid@yahoo.com.my) By M69

0 comments: