Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 2 January 2010

Don't?


"Semua tentang keistimewaan kaum Melayu mereka bangkitkan dan sekarang semua tentang agama Islam sebagai agama rasmi kita pun mereka bangkitkan mereka ini sudah bermain api dari itu bersatu dan bertindak dengan sebijak mungkin wahai Melayu Islam"

Lihatlah..apa kata mEREKA. Adakah kita Melayu UMNO Islam di pihak yang sentisa dipersalahkan....

Blog ini berkata"15. Insyaallah , bagi pihak Pemuda PAS senantiasa bersedia untuk berdialog dan berdepan dengan pelbagai pihak bagi menyelesaikan masaalah secara hujjah , tenang dan damai tanpa mencetus pergolakan antara agama . Kita juga melahirkan rasa kesal terhadap sikap kerajaan UMNO dan BN yang selama ini terlalu banyak mendiamkan diri dalam kes - kes yang mempersendakan Islam dan ummatnya"http://episodeperjuangan.blogspot.com/.

AKU kasihan dengan penulis BLOG ini, Kalau salah tunjukkan kebenaran dan "berdialog dan berdepan dengan pelbagai pihak bagi menyelesaikan masaalah secara hujjah , tenang dan damai tanpa mencetus pergolakan antara agama" tapi kenapa lain bunyinya bila dengan Bangsa seagama dan serumpun. Mengapa bergitu hormat pada orang lain dan sanggup berdialog tapi mengapa benci sangat pada UMNO dan Melayu yang beragama Islam. Dan sentiasa dalam persimpangan yang SALAH. Apakah selama ini ini UMNO dan Melayu sentiasa Salah..
Wahai anak BangsaKu bersatulah kita agar kita tidak terus dipersendakan. ByM69

0 comments: