Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Thursday 10 December 2009

Kesabaran Kami ada hadnya?......

Kebejatan dan keharmonian hidup selama hampir 1/2 abad di Tanah Melayu ini telah mula menyemai bibit bibit perpecahan. Semua orang tahu tapi banyak antara kita yang kurang sensitif dan sering membisu hanyak GEMPAK di Warung KoPi dan hanya sekitar longkang Warung KoPi itu sahaja, tidak sejauh mana berbanding orang dan kaum lain yang suaranya menjangkau ke seluruh pelusuk Alam dengan penuh agenda fitnah dan tipu muslihat. Sedangkan kita hanya bersuara disekitaran sahaja tidak siapa mendengar dan ambil tahu apatah lagi percaya. Kenapa suara orang Melayu dan India lemah lembut dan penuh hormat ....DI singaPura, tapi kenapa di Negara kita suara orang ini.orang lain lebih lantang mencela Melayu. Jika melayu berkata sedikit..RACIST..dan WAJIB memohon maaf kepada umum dan perlu tindakan, tapi kalau orang lain, kaum lain,bangsa lain, parti lain selain UMNO..kenapa bebas..seolah-seolah Melayu ini menumpang di Tanah Melayu.
Adakah Melayu di Tanah Melayu ini hanya KEK Hinaan dan celaan, sudahlah KEK Ekonomi tak seberapa merasa dan di monopoli yang sentiasa menghina Melayu.
Lihatlah saban hari..
Nazri...Melayu mencela Melayu
Pas..Cela UMNO, Doakan musnah..
Inikah Tuan..Ke tuaNaN
DAP M.KULA hina Melayu..KeTuanan Melayu.
Ini Apa..

PKR..C.M.Kai...Hina Islam dan UMNO..Peruntukan Bina Masjid dan tentang ISLAM dan bertimbun lagi...
Menceroboh majlis Hari Raya..siapa Tuan..
NGO...bukan kerajaan dan bukan islam..
Nampaknya kita di serang pelbagi penjuru..seperti Zaman KoMunis dahulu..kampung kita di serang, di bakar, di kepong dari pelbagi penjuru..
Ingatlah anak-anak BangsaKu..Masa depan Negara Tanah Melayu ini serta Agama suciMu. Bersatulah kita...M69.

0 comments: