Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 25 December 2009

Kalah Di Arena Cyber, Blog Pro- Anwar Godam Blog Pro Kerajaan

Thursday, December 24, 2009 by Unit Media Baru PPUM ·
Filed under: Anwar Bengong, PKR Bengong

Sumber oleh Beruang Sakti http://unitmediabaru.blogspot.com/

Semenjak kebelakangan ini blog pro kerajaan seperti cendawan tumbuh selepas hujan..ini adalah satu perkara baik dalam menghebahkan kepincangan Pakatan Haprak yang baru sepenggal memerintah beberapa negeri di Semenanjung. Di Selangor, sumber dalaman memberitahu KGC bahawa Anwar telah membawa masuk 7 orang pakar dalam bidang IT dalam memantau dan juga melaksanakan beberapa sistem yang boleh dijadikan senjata dalam menangani hati rakyat. Ini adalah bukti sistem IT yang digunakan oleh AL-Juburi yang terbukti dihantar daripada negara Yahudi Amerika Syarikat.Beliau menggunakan sistem Email Blaster yang diselia oleh Election Email.
Ini adalah email yang dihantar terus ke Inbox kita.
Dibawah email tersebut dinyatakan email dihantar daripada Pejabat AL_Juburi di Petaling Jaya tetapi cuba korang subscribe di laman web Election email. Sistem ini hanya boleh diguna pakai oleh parti2 politik di US sahaja.Persoalan sekarang..bagaimana AL-Juburi ini boleh menggunakan sistem ini.Aku yakin beberapa kes blog prokerajaan di godam didalangi oleh mereka-mereka ini selepas mendapat arahan daripada AL-Juburi.Tidak boleh dinafikan bahawa blog prokerajaan akan terus digodam apabila PRU ke 13 bakal menjelang..Mereka menggunakan strategi melaga-lagakan di antara blogger prokerajaan dalam memastikan nama mereka bersih daripada sebarang kesalahan.Blog yang menjadi mangsa ialah blog analisisringan.blogspot.com yang dikendalikan oleh Kumbang dijadikan sebagai tapak dalam mengerakkan strategi mereka ini.Aku suka mengingatkan rakan blogger terutama di Selangor supaya lebih berhati-hati.

Kita sebagai blogger prokerajaan tidak harus mendiamkan diri dalam memastikan peperangan alam siber ini nanti dikuasai oleh mereka.Kepada mereka yang pakar dalam bidang IT, bangkitlah membantu mereka yang teraniaya ini. Aku seru rakan-rakan didalam IT hubungi teman2 kita yang teraniaya bantu mereka dan sama-sama berjuang demi agama, bangsa dan negara(Sumber oleh Beruang Sakti http://unitmediabaru.blogspot.com/) ByM69 Ajey Suggeh Group
Mereka sentiasa bersedia dan memulainya, kita bila?....
Oleh itu wahai rakan-rakan KU sekelian, sumbangkan lah Idea dan ceburi lak arena IT untuk sesama menyumbang demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air Melayu ini. Mungkin kita tidak mampu menyumbang dengan cara yang lebih Dominan, namun cukuplah sekadar yang kita mampu melalui IT. Buat masa ini Blog-Pro Kerajaan berjaya mengutarakan pendapat yang amat digeruni oleh kebanyakan blog-Pro Pembangkang.Semuga kita semua dapat meningkatkan kualiti mentaliti kita dalam bidang IT. By 69.

0 comments: