Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Thursday 24 December 2009

UMNO sila undur diri dari Pulau Pinang? SIAPA YANG PATUT UNDUR.....Rambut siapa yang LURUS?

(Foto Ikhsan dari http://manifestogwl.blogspot.com/)

Gerakan tidak mempunyai sebarang kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri di Pulau Pinang setelah tewas teruk pada Pilihan Raya Umum Ke-12 tahun lalu.

Cadangan supaya jawatan Pengerusi BN Pulau Pinang diserahkan kepada UMNO, berasaskan realiti bahawa UMNO mempunyai 11 kerusi DUN dan dua kerusi Parlimen di negeri itu.

Ahad lalu, Pengerusi Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menuntut jawatan Pengerusi Barisan Nasional (BN) negeri itu diserahkan kepada UMNO memandangkan Gerakan tidak mengadakan program menarik sokongan rakyat selepas kalah pada pilihan raya umum lalu.

Tegas beliau, tuntutan itu telah lama dibuat tetapi baru diumumkan setelah pihaknya mendapati Gerakan masih tidak melakukan apa-apa program sepatutnya.

Bagaimanapun, Presiden Gerakan, koH tsU kooN menolak permintaan pemimpin UMNO negeri itu sambil menyifatkan ia tidak perlu dibangkitkan semula kerana jelas sebarang perubahan tidak akan dipersetujui Gerakan.(Sumber Utusan Melayu)

Apa kataKu.
JELAS DAN NYATA, siapa sebenarnya SETIA KAWAN di Batu Kawan, Siapa Batu, Siapa Kawan. Mana KPI..The Key Performance Indicator (KPI). Kata orang kampungKu Wak Sariff Bekas KC Lapis Semarang "Bikin tak serupa Cakap"
M69.* Segala pendapat sila hantar melalui e-mail M69 dan kami akan up-load. Berani kerana benar. Ada orang berani walau pun tak benar,fitnah, fakta yang dah nyata.

0 comments: