Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 6 December 2009

Kesetiaan kepada RAJA dan NEGARA

Pada 12/10/2009 jam 10 pagi Ngeh Koo Ham dan M. Kulasegaran bersama 2 orang peguam Pakatan Haram telah berlepas melalui Lapangan Terbang Anatarabangsa Pulau Pinang di bayan Lepas kie Bangkok untuk menemui Chin Peng, Bekas Pemimpin Parti Komunis Malaya!

Tujuan mereka ke sana dipercayai untuk mencari jalan dan membawa pulang Chin Peng kembali ke Malaysia! Untuk pengetahuan anda, Ngeh Koo Ham adalah anak saudara kepada Chin Peng! DAP Perak banyak dikuasai oleh suku-sakat keluarga keturunan Chin Peng!

Inilah saat-saatnya pergerakan Komunis cuba dihidupkan semula, mereka mencuba segala macam cara untuk membawa balik Bapak Komunis ini ke Tanah Melayu yang tercinta ini, ingatlah wahai saudaraku sekalian, dulu Komunis pernah bangkit dari Sitiawan!

Kali ini mereka cuba menghidupkan semula komunis dari Sitiawan.(Sumber PK.blogspot)

TELITI apa Kata M.kUla Mana MELAYUnya..Siapa yang nak jadi TUAN
Kulasegaran kritik ketuanan Melayu dan DEB
KUALA LUMPUR 3 Dis. - Tindakan M. Kulasegaran (DAP-Ipoh Barat) membangkitkan isu ketuanan Melayu yang disifatkan penghalang perpaduan Melayu.
M. Kulasegaran mengkritik ketuanan Melayu dan Dasar Ekonomi Baru (DEB)
berkata: ''Nampaknya ada beberapa perkara yang memberi tentangan dan halangan kepada perpaduan kaum antaranya ketuanan Melayu yang mana ia mendiskriminasi orang bukan Melayu.''.

Datuk Ibrahim Ali (Bebas-Pasir Mas) menjerit "ini negeri orang Melayu".

Apa kata AKU:
Maka dengan itu wahai anak bangsaKU MELAYU, ingatlah jika sikadok mendapat sedikit kuasa..apa-apa sahaja cuba dilakukan untuk melukakan Hati dan Perasaan kita. Bagaimana pula mendapat Kuasa PENUH, fikirlah apa akan jadi pada diri dan nasib anak bangsa kita. Jangan lah lupa jasa orang terdahulu yang berjuang Bersama UMNO. Siapa yang sering menimbulkan becana di Negara tercinta ini. Aku tetap sokong kenyataan President PERKASA. Kalau tidak suka dengan orang Melayu buat apa masih tinggal di Sini...Hak Melayu 1947. Kalau ingin tonjolkan sejarah Komunis, kita juga boleh "Hi-Light" kartun 1ni..

"Hakikatnya,isu ketuanan Melayu hanyalah satu retorik yang mana secara realitinya, orang bukan Melayu adalah sebenarnya tuan di negara ini. Mana ada orang Melayu menyentuh Hak Kaum lain di Tanah Melayu setiap saat, hidup penuh sopan, kau orang hendak kami biadap macam peragai kau orang." "Diam BUKAN TAKUT, Jangan usik Machan 2ru"

Doa Kami dari UMNO,
Ya Allah, Selamatkanlah KMAI MELAYU dari Komunis dan sekutunya durjana ini!. Catatan ikhlas ByM69

0 comments: