Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 18 October 2010

Tahniah SRS Olak Batu.

Bersama Membanteras Jenayah.. Barisan wira Olak Batu bersama trofi anugerah tempat pertama SRS Dari Balai Polis Parit Raja yang telah diterima. Tahniah! kesungguhan dan keguyupan penduduk Kg Olak Batu bersatu hati membantu pihak berkuasa membenteras jenayah telah membuahkan kejayaan. Kadar jenayah hampir tidak berlaku di kawasan Kg Olak Batu semenjak penubuhan SRS. Semuga anugerah ini menjadi pendorong kepada AJK dan SRS di kampung sekitar Dun Semarang. ByM69. Photo ByHalid saat s/u Ubah.

0 comments: