Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 24 October 2010

Nak Bincang?...Hak Melayu....Langkah Mayat Ku dulu..

"Menonton TV3 malam tadi membuatkan penulis menyirap jugak tengok muka "poyo" dan "bangang" Chua Soi Lek kata "jika perlu dibincang sekalipun, ia harus dilakukan secara tertutup kerana mempunyai sensitiviti tertentu."

Ini apa cerita??? Presiden UMNO baru lepas terangkan kedudukan dan Hak Melayu serta peringatkan jangan pertikai perlembagaan... apa Chua Soi Lek bodoh dan tak sekolah ke tak faham bahasa melayu... takkan nak kena penampar jepun baru faham... Ini dah terang-terangan pertikaikan realiti sebenar, Perlembagaan dan yang penting ucapan Presiden UMNO yang baru saja dia dengar...Ihsan Dari http://idealismalaysia.blogspot.com/2010/10/chua-soi-lek-mabuk-nak-bincang-apa-lagi.html "(Terima kasih)
Ulasan...Orang Berbudi Kita Berbahasa..Orang Biadab Kita ......Tahu sispa mereka.Adakah itu rakan sebanar..atau sekadar rakan yang sentiasa melukai...jangan sampai yang sering di lukai hilang pertimbangan...hilang simbol "'DanCing'' siapa rugi..ingatlah..orang melayu tidak mempunyai harta yang banyak di Tanah melayu ini..kalau berlaku huru hara angkara keceluparan Mulut pemimpin seperti tersebut...siapa yang akan rugi BESAR..Rumah mewah sapa yang hangus..ladang siapa yang musnah..kilang siapa yang bangkrut...dan siapa yang masih sanggup makan Ubi Kayu berulam ikan masin buatan sendiri hanya sekadar di bakar....OARANG KAMPUNG SEPERTIkU AKAN ..TERUS HIDUP..sekadar berjalan kaki berlampu pelita..minum ayer Parit..bersulam Gambut...rimas miang berkipas daun keladi..adakah orang yang hidup yang selama ini mewah..mampu mengharungi hidup seperti ini.. Ingat lah..HIDUPMU MEWAH KERANA MELAYU dan UMNO....By M69..terima kasih rakan-rakan. Kalau ada manusia berkata.."Langkah bangkaiNya dulu jika ingin menubuhkan negara islam" salahkah aku kalau berkata seperi tajuk di atas?....

0 comments: