Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 11 October 2010

Siapa SamSeng di Malaysia....

Lihatlah...betapa rakus dan biadabnya mereka...langsung tiada menunjukan ciri-ciri warganegara Malaysia...Kesopanan dan Kesusilaan. Itu baru minoriti kalau jadi majoriti..adakah kita akan menjadai seperti Datuk Sosilawati dan rakan rakannya...Pukul..Bunuh..Bakar..
Cuba fikirkan..jika Rohimi itu India....agak agaknya ada ke orang melayu akan berbuat demikian...mencabar..mencarut..berlagak ala Hero dan Ego Samseng...
Kalau kepala busuk Hindaraf..dengan biadabnya mencerca titah Sultan Johor..apatah kita orang melayu rakyat bawahan..mereka langsung tidak memandang kita..
(By M69..bersyukurlah kita hidup tidak berKASTA..jadikan lah iktibar wahai anak anak KU...)

0 comments: