Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 26 April 2010

Tahniah Blogger..Anda Berjaya....


Tahniah. Tahniah. Tahniah kepada para Blogger Pro Kerajaan dan Pro Melayu.
Jerih perit anda amat berharga dan bermakna, walaupun ada di antaraNYA memandang sepi pengorbanan waktu, wang ringgit dan idea para blogger. Saya ucap tahniah kerana sumber maklumat yang penuh fakta dan warna yang tersebar di seluruh pelusuk Dunia ini. Sebelum ini berapa orang sahaja yang tahu..Siapa ada kuda Lumba bernama Kelantan..siapa dia sering mabuk..dan bermacam lagi. Tahniah dan semuga kita teruskan perjuangan ini. Tahniah Blogger atas kemenangan PRK Hulu Selangor. Walaupun yg menang tidak kenal dan tidak mengingati kita..tapi Melayu tidak Mudah Lupa.Bym69.

0 comments: