Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 8 November 2009

Kursus Bina Negara Mantapkan Perjuangan....... (Imbas Kembali)


Peserta dikenakan denda kerana melanggar etika semasa aktiviti kerja berkumpulan.

Bermula 27 Febuari 2009 hingga 1 Mac 2009 para Pegawai dan Ahli JawatanKuasa UMNO Bahagian Ayer Hitam termasuk Pemuda, Wanita dan Puteri Bahagian menyertai kursus Bina Negara kelolaan bersama BTN dan UMNO Bahagian Ayer Hitam. Kursus tersebut di adakan di Savanah Hill Ulu Tiram dan diatur sepenuhnya secara perkongsian bijak antara Biro Tata Negara dan UMNO Bahagian Ayer Hitam. Tujuan kursus tersebut antara lain ialah untuk membina team building dan menanam nilai kebersamaan di kalangan peserta untuk memantapkan perjuangan. Kursus ditutp secara rasmi oleh YB Datuk Samsol Bari Jamali Ketua UMNO Bahagian Ayer Hitam / ADUN Semarang.
(Sumber Oleh sub_halid) By m69

0 comments: