Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 17 May 2010

JANGAN Salahkan UMNO jika kalah...

Siapa bawa bendra itu?...Melayu..Islam..atau Pak Kadok...

DAP menang PRK Sibu....Siapa yang sebenarnya menang secara TOTAL...CINA..MELAYU..INDIA atau Satu Malaysia.
Jika kawasan Melayu di wakili dari orang kaum lain..meanag. Sokongan adalah majoriti Melayu, yang terlalu toleransi sementara kaum lain cuma Manis di Muka sahaja. Jika kawasan cina di wakili cina dan lawan DAP sudah pasti..DAP akan berjaya. Brhati-hatilah wahai Pak Kadok?...
APAKAH ini kurang jelas dan nyata siapa yang sebenarnya hanya pentingkan kaumnya sahaja dan meminggirkan yang lain. MCA Kalah adakah UMNO yang akan dipersalahkan, MIC kalah adakah UMNO yang akan diperslahkan seperti wakil MIC di Sg Siput Perak....Suara sumbang akan pasti kedengaran untuk menuding jari pada UMNO atas dasar kekalahn ini...tetapi kalau berjaya alasannya pasti itu daya usaha Partinya, sedarlah sikit wahai komponen BN..UMNO telah banyak berkorban..jangan sampai kami bangkit berkorban darah dan nyawa!.
kalau mereka sedia bersatu, mengapa kita Melayu dan Islam tidak bolehkah?
PERKASA..untuk menyatukan MELAYU, tetapi segala thomahan dilemparkan oleh Gerakan,Mic,Mca, Dap dan dari segala sudut, mereka curiga kalau Melayu Bersatu.
sebab agenda mereka bersatu adalah untuk menjatuhkan kaum lain, tetapi kita adalah jujur dan ikhlas. Jadikan SINGAPURA sebagai iktibar dan keluarlah wahai UMNO dari kepompong metaliti zaman Hang Nadim. Wahai anak BangsaKu bersatulah......yang berINOVASI..Pintar ....ByM69.

0 comments: