Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 26 May 2010

Di Mana MIC ketika UMNO Melayu menentang KOMUNIS?

Keceluparan, kebiadaban yang semakin menjadi-jadi dewasa ini terhadap UMNO dan Melayu telah mencapai tahapnya. Dulu..Hindraf menyatakan"MUSUH UTAMA MEREKA adalah UMNO". Siapa sebenarnya UMNO...berkatalah terus terang bahawa musuh utama adalah MELAYU..mengapa berselindung..TAKUT atau Penakut atau memang jenis Penakut. Kali ini..rakan baik UMNO sendiri yang selama ini di belai akhirnya mencerca UMNO. Mencerca UMNO bererti mencerca MELAYU, jangan ingat kami bodoh macam kumpulan kamu Vell Paari. Semasa Tanah Melayu darurat berserta ancaman KOMUNIS di mana kamu Vell Paari dan Bapak kamu dan rakan rakan kamu, adakah kamu berjuang bersama-sama kami menentang komunis. Di Mana orang INDIA waktu itu...Ingatlah Sejarah Tanah Melayu ini, adakah kamu ingin kami ungkit segalanya...jangan sampai kami hilang SABAR dan jangan samapai MELAYU mengAMUK.
Wahai anak bangsaKu, ingatlah ..bersatulah..demi Alif Ba Ta. By M69

0 comments: