Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 28 May 2010

Budi Bahasa Budaya siapa?...

Wahai anak BangsaKu, hayatilah kehidupan kita yang penuh Berbudi Bahasa. Jadikanlah amalan hidup mu sebagai anak bangsa pewaris Negara tercinta ini. AMARAN yang di luar kepompong, yang tidak tahu berbudi bahasa, jangan anggap bila orang berbudi bahasa, sopan santun, lemah lembut boleh dipijak sewenang-wenangnya. jangan di anggap ia nya penakut dan tidak berwibawa. Orang yang berbudi bahasa jika hilang tahap kesabarannya, buruk padahnya. Lihat Siapa mulakan ancaman komunis dan siapa mulakan 13 mei69. ByM69.

0 comments: