Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 25 May 2010

BIADAB....

Si Biadab yang suka mencari HELAH BELA BAPA...
"Vell Paari turut mempersoalkan adakah benar tindakan masyarakat Cina dan India tidak memilih BN dalam pilihan raya umum lalu disebabkan kepimpinan MIC dan MCA.

''Ia tiada kena-mengena dengan soal kepimpinan dua parti ini (MIC dan MCA). Ketidaksamarataan yang berlaku hari ini merupakan penyebab kepada perkara itu,'' katanya.

Dengan menggunakan metafora BN sebagai sebuah bas, Vell Paari berkata, parti-parti komponen hanya penumpang dalam bas yang dipandu oleh UMNO itu.

''Parti-parti komponen hanya penumpang. Bas itu dipandu oleh UMNO,'' katanya yang membayangkan tindak-tanduk dan polisi UMNO menjadi punca masalah berkenaan'(Vell Paariea berkata.
AKU BERKATA.... Kenyataan Orang BODOH..dan orang BUTA.

BIADAB..BIADAB..BIADAB..S Vell Paari Biadab dan tak tahu berterima kasih. Kalau tak suka dengan UMNO dan Melayu buat apa tunggu lagi, jangan cari helah dan cabar kami. Kamu memang biadab dan tak sedar diri. Aku berseru agar PEMUDA UMNO buat lapuran POLIS tentang thomahan si Biadab Paarie. Ada otak fikir lah secara waras...Kalau tak suka BAS UMNO dan sebagai penumpang..SILA TURUN dan naik BAS lain...Kalau Si Biadab Pari ini tak faham maksud aku...Pergi keluar dari Tanah Melayu dan cari negeri lain yang lebih selesa dan boleh membantu orang india keluar dari kepompong kemiskinan.
Agaknya orang India yang MISKIN kat Negeri India tu salah UMNO juga ker..
Fikirlah wahai anak bangsaKu..kaum sebegini RUPA pun sudah berani mencabar kita..BERSATULAH..ByM69.

0 comments: