Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 26 May 2010

Tak Payah Kaji..keluar sahaja dari BN..jangan salahkan UMNO.


"Pemuda MIC, t. Mohan hari ini menegaskan, parti itu tidak akan teragak-agak mengkaji semula kedudukannya dalam Barisan Nasional (BN) jika UMNO terlibat dalam penganjuran dan pembentukan Gerakan Anti-Samy Vellu (GAS) pada Ahad ini".

APA perlu kaji dan cuba nak buat ugutan, keluar sahajalah dari BN dan masuk Kem lain. Banyak lagi yang akan menyertai BN seperti KIMMA. PPP. Jangan anggap MIC itu satu aset yang mahal, kalau UMNO tak bagi kerusi Parlimen dan Undi Kawasan UMNO dan Melayu dan lama kamu MIC hilang dari peta Politik Tanah Melayu. Mana ada kawasan MCA, Gerakan yang MIC dapat, Mana ada kawasan CINA diwakili oleh MIC. Bila UMNO dan Kami Melayu bagi kawasan kami pada kamu, kamu EGO dan anggap kami lemah, jangan berfikiran pada abad zaman batu. Sila lah keluar Dari BN, jangan buang masa, pasti kamu MIC akan hilang banyak kerusi..CUBALAH..CUBALAh jangan cakap serupa Ular..buktikan. BIADAB sangat. Bila orang mula biadab dengan kita. KITA juga mesti membalas dengan BIADAB juga. KELUAR LAAAAA.
Wahai anak bangsaKU bersatulah di bawah panji UMNO dan Melayu. Tiada siapa yang akan membela nasibMU, melainkan bangsa dan AgamaMU sendiri. Bersatulah. ByM69.

0 comments: