Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 25 October 2009

Tahniah!! Pemuda UMNO BHG AYER HITAM


22Oct2009. Ayer Hitam. Diucapkan Tahniah dan terima kasih kepada Pemuda UMNO Bhg Ayer Hitam, yang telah membina Blog dan Laman Web nya sendiri. Segala aktiviti dan program dapat dipaparkan untuk maklumat umum selaras dengan kemajuan ICT dewasa ini.
Semuga dengan adanya Blog ini, pemilik Blogger dapat membantu memberi maklumat yang jujur dan telus demi kebaikan Melayu dan UMNO serta dapat menangkis segala thomahan dan fitnah yang tidak berasas dari blog-blog pinggiran lain.
By M69.

1 comments:

Anonymous said...

Tahniah kepada Pergerakan Pemuda UMNO bahagian Ayer Hitam yang telah membina dan membuka laman web dan blog sendiri untuk tatapan para peminat blogger.

Apa yang penting adalah semua pihak yang menganggotai UMNO akan dapat maklumat terkini dari masa kesemasa akan setiap aktiviti yang telah,sedang dan akan dirancang dan dilaksanakan oleh UMNO khasnya pergerakan Pemuda.

Harapan saya agar semua pimpinan UMNo Bahgian-bahagian dan cawangan-cawangan akan turut sama seperti Pergerakan Pemuda Ayer Hitam lakukan ini. Kita tidak mahu dituduh tidak menjalankan tugas dan mendekati rakyat. Selama ini setiap aktiviti yang telah dilaksanakan untuk kepentingan rakyat tidak diketahui umum. Sekarang ini rakyat harus tahu bahawa UMNO disemua peringkat termasuk sayap-sayap parti sentiasa menjalankan aktiviti untuk kepentingan masyarakat dan rakyat.

Tahniah...tahniah...tahniah !!!

Ikhlas daripada:
Zainudin Mohidin.
Emel : zainudinmohidin@yahoo.com
Blog :umnocahayaputera.blogspot.com