Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 1 June 2010

Selamat Ulangtahun Ke 52 TUDM.


TUDM menyambut Ulangtahun ke 52 hari ini, 1 Jun 2010.
Tahniah dan syabas dari kami Warga DunSemarang. Jasa Tuan akan menjadi sanjungan anak Bangsa tercinta.TUDM melaksanakan tugas dan tanggungjawab untuk mepertahankan kedaulatan tanah air, tanggungjawab terhadap keperluan masyarakat.
Kami ucapkan terima kasih,kerana menganjurkan hari terbuka. Sumber maklumat berkata
"Muzium TUDM yang berada di Pangkalan Udara Kuala Lumpur, akan mengadakan hari terbuka pada 20 Jun 2010. Pengunjung akan berpeluang untuk melihat dengan lebih dekat aset-aset TUDM yang telah digunakan sejak penubuhannya pada tahun 1958. Antara aset-aset yang dipamerkan termasuklah pesawat-pesawat yang telah menjadi nadi TUDM sepanjang melaksanakan tugas mengawal kedaulatan ruang angkasa negara".Jangan Lupa Sejarah.
Semuga sempena cuti sekolah, bersama-samalah kita mengunjungi hari terbuka bersama anak-anak atau pihak sekolah menganjurkan lawatan ke Muzium tersebut.
Namun demikian di Selatan Tanah Ayer, ruang udara masih sentiasa di ceroboh oleh tentera udara negara Pemilik Pulau Batu Putih, apa tindakan kita?.
Cintakan Tanah Ayer sebahagian dari Iman.ByM69.

0 comments: