Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 15 June 2010

Al- Fatihah untuk Arwah En Kassim Bin Omar.

Setelah KOMUNIS membunuh Melayu aku fikir tiada lagi Melayu di Bunuh oleh kaum Komunis tetapi...serangan demi..
Serangan dari Parti Pembangkang terus berlaku
pada 24 April, 1969 ; 2 minggu sebelum Pilihanraya Umum yang paling bersejarah. Seorang pekerja UMNO bernama Kassim bin Omar telah dibunuh dengan kejam semasa dari perjalanan pulang dari pusat kempen oleh ahli Parti Buruh yang berbangsa cina. Dia telah dibelasah seperti binatang dan dibunuh di tepi jalan besar dan cat merah disapukan ke muka mayat beliau. Pembunuhan tanpa sebab dan sengaja itu telah mengahantar satu isyarat kepada kerajaan. Parti Pembangkang telah menjadi pembunuh politik (political murderers).
Sifat rasis mereka yang tinggi telah merasa darah MELAYU dan mereka mahukan darah lagi. Mereka dengan sesuka hati telah membunuh seorang melayu yang tidak bersalah tanpa sebarang provokasi hanya kerana ingin membuktikan kekuatan politik mereka. Ketegangan perkauman melonjak ke tahap serius tapi pertumpahan darah telah dapat dielakkan disaat akhir setelah ketua-ketua UMNO mengarahkan mayat Encik Kassim dikebumikan dengan segera secara senyap dan ditanam dengan penghormatan sebagai wira. Ketua UMNO ketika itu begitu sensitif dengan perasaan awam dan dikatakan terlalu bertolak ansur terhadap puak cina Chauvinist dan Rasis. UMNO dan Melayu, buat masa ini,Esok dan selamnya jangan terlalu lagi bertolak ansur,Bangkitlah kita semua wahai anak Melayu, sekarang ini di sekeliling kita, sentiasa kita di cemuh, di hina, di pandang rendah dan di anggap sebagai rakyat pribumi kelas DUA.
Menghasut..mencabar Islam sebagai Agama Rasmi.
Serpihan KOMUNIS dan jelas penyokong Komunis dan serpihan Parti Buruh di P.Pinang.
Siapa yang kamu ingin jadikan TUAN...benarlah kata-kata Hitler.
InsAllah ada yang akan melangkah mayat kamu...perkenankanlah doa kami ya Allah.
Cuba kita fikir, apa persamaan kekacauan yang berlaku dahulu dengan cara kekacauan yang cuba dicetus oleh DAP sekarang? Banyak persamaan bukan? Dari segi motif, hanya satu. Perjuangan mereka hanya untuk orang cina yang Rasis yang amat benci dengan orang Melayu dan UMNO. SEDARLAH..SEDARLAH..SEDARLAH wahai bangsaKU. Aku sayang kamu, Ayah Kamu, Ibu Kamu, Anak kamu, cucu cicit kamu....AGAMA Mu.
PERKARA YANG DISOROK OLEH PEMBANGKANG DAP dan KUNCO KONCU NYa...MCA Gerakan,dan memutar Fakta Sejarah. Rujuk peristiwa Ulu Yam (Akan saya paparkan kelak)

En Kassim bin Omar, seorang pekerja UMNO telah dibunuh dengan kejam pada 26 April di Pulau Pinang oleh belia parti buruh ketika beliau hendak pulang kerumah selepas membantu kempen pilihanraya dan disimbah cat merah dan ditulis perkataan 'Jangan keluar mengundi'. Provokasi melampau dari Pembangkang. AL-fatihah untuk beliau.(sila klik gambar), soalnya mengapa belia parti buruh Cina hanya Bunuh Melayu yang minoriti dan miskin di Pulau Pinang, mengapa takut nak bunuh INDIA dari MIC..di mana India MIC ketika Melayu di bunuh...adakah mereka turut sama bersimpati kepada Parti Buruh...Siapa Parti Buruh..di mana MCA ketika itu..agaknya NYAWA MELAYU tiada nilai macam nYAWA tbH. Tiada satu pun yang simpati pada UMNO dan Melayu ketika itu.

Kalau TBHock yang belum jelas kematiannya, heboh satu dunia, Semuanya bersatu berarak dan menghormatinya.Adakah MCA MIC Gerakan DAP PKR berfikiran seperti"ketua-ketua UMNO mengarahkan mayat encik Kassim dikebumikan dengan segera secara senyap dan ditanam. Ketua UMNO ketika itu begitu sensitif dengan perasaan awam dan dikatakan terlalu bertolak ansur terhadap puak cina Chauvinist dan Rasis".
Tidak langsung ada TOLERANSI dan terus menyalahkan UMNO dan kerajaan. Apa semua ini, jangan ingat kami yang di akar UMBI UMNO belum bertamaddun seperti KAMU. Mengapa TBH terus di inGATI..double STANDARD. BY M 69.

0 comments: