Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 2 June 2010

Tahniah Palanivel. Terima kasih MCA budimu Ku Kenang..


Rombakan jemaah menteri.
Timbalan Presiden MIC, Datuk G. Palanivel yang dilantik sebagai Timbalan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi.
Ahli Parlimen Labis, Chua Tee Yong yang juga anak kepada Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek sebagai Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani.

Yang lain ialah Datuk Donald Lim Siang Chai (Timbalan Menteri Kewangan); Datuk Maglin Dennis D'cruz (Timbalan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan) serta Ping Shou yang menggantikan Jeck Seng.

BILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
t Mohan menyelar Untuk keluar dari BN,
BilAAAAAAAAAAAAAAAAA s Vell Paari menuduh UMNO. Dimana Palnivel ketika itu, apa hujah dan pendapat beliau...NO COMmENT..senyap sepi... Ada pembelaan terhadap UMNO dan Rumusan terhadap kenyataan ke dua dua manusia biadab dan angkuh tersebut. Sehingga hari ini tiada pun kenyataan maaf dari T Mohan. Tiada seorang pun dari MIC atau MCA yang membela UMNO..tetapi secara tiba-tiba mereka mendapat habuan dan anugerah dari tingkah UGUTAN dan cemuhan terhadap UMNO dan BN. MCA diucapkan terima kasih du atas jumlah undi Kaum cina yang mengguris perasaan UMNO dan Melayu di PRK Hulu Selangor dan Sibu yang lalu. Atas mengenag Budi maka MCA juga mendapat layanan istimewa.
Maka ingatlah BETAPA baik dan MULIAnya UMNO dan Melayu terhadap kamu wahai MIC dan MCA, kiralah jumlah kerusi yang bertambah merosot untuk UMNO yang telah di beri ruang untuk kamu. Adakah MCA dan MIC akan berbuat demikian jika ianya di pihak UMNO...Kalau Di Hulu Selangor MIC mendapat 2 kemenangan (Kamala dan Palani) tapi UMNO dapat apa..Siapa lebih aktif semasa itu..sudah pasti UMNO..akhirnya kita mendapat UMNO 0 MIC 2.(Tiada suatu kawasan DUN atau Parlimen yang majoritinya kaum India dan kemenangan MIC dalam sesuatu kawasan adalah kerana diberi laluan oleh UMNO atau BN. Jika tidak mereka tidak merasa untuk menduduki Jawatan Menteri atau ADUN sekalipun!)
Untuk MCA fikirlah sendiri...(PRK...Parlimen Sibu ini adalah satu kealpaan yang kita ulangi, bahawa kita semua menyangka rakan sekerja kita benar-benar memelihara sifat setiakawan tetapi mereka sebenarnya adalah pembelot besar! Sekarang, kekalahan di tangan DAP ini telah menunjukkan kebenaran trend pembelotan bukan suatu teori lagi. Kita semua perlu berhati-hati.)isu ketuanan Melayu menjadi igauan..
Wahai anak bangsaKu...ingatlah..betapa Mulianya UMNO dan Melayu di Bumi Malaysia ini, tetapi adakah mereka mengenang jasa kita...kami ahli UMNO marhaen kekadang ada perasaan juga...ByM69.

0 comments: