Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Thursday 24 June 2010

Ahli Parlimen Ayer Hitam.?....Tempat aku mengundi...BN dan UMNO.

Sikap Wee yang dengan biadap memanggil Ibrahim sebagai 'utter rubbish' seolah-olah mengikut perangai DAP yang ada agenda sendiri dan tidak menghirmati perjanjian.

KUALA LUMPUR 22 Jun - "Orang biadab tidak layak berada dalam Kabinet."
Itu kenyataan keras Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali kepada Timbalan Menteri Pelajaran, Datuk Dr. Wee Ka Siong yang dianggapnya tidak memahami Perlembagaan negara.

Ibrahim juga mendakwa Ka Siong mempunyai sentimen perkauman tebal apabila mempertikaikan hak bumiputera untuk mendapatkan biasiswa.......
***********
"Ingatlah Ka Siong, janganlah anda mencabar hak orang Melayu yang telah banyak berkorban kepada kaum lain. Sikap biadab anda pasti tersemat dalam hati orang Melayu," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.
(Adakah selepas ini ...Datuk Ibrahim Ali akan dipaksa meminta maaf kerana mengucup "KERIS"..sebagaimana Datuk Hisamuddin...?)
*****Aku sebagai Melayu dan UMNO mempunyai perasaan dan maruah sudah PASTI merasa terguris, luka, dan tercalar. Kalau Datuk Ibrahin Ali..boleh di cemuh, tidak dihormati pandangannya, apatah lagi aku sebagai manusia Melayu, ahli UMNO yang kerdil tanpa nama, bila-bila masa boleh ditendang bagai bola..Kita lihatlah....secara bergilir-gilir rakan-rakan UMNO dalam BN menghina dan mempersendakan Melayu. MIC...Gerakan...PPP.. MCA..secara bergilir nampaknya mencari isu untuk menpersenda dan memprovok Melayu. Janganlah kita hanya sekadar MANIS di BIBIR sahaja..tapi hati, kami di Parlimen Ayer Hitam sahaja yang tahu. Itulah luahan yang aku sering terima dari ahli UMNO dan Melayu di Parlimen Ayer Hitam. Kalau kurang jelas cuba risik lah pada orang Melayu di sekitar Parlimen Ayer Hitam....
Tanyalah...dan selidiki stastistik..peruntukan antara sekolah kebangsaan dan sekolah jenis kebangsaan....di kawasan majoriti Melayu. Siapakah majoriti mengundi BN dan MCA....ingatlah "Cubit peha Kanan, peha kiri lagi terasa SAKIT". (Pendapat dari luahan rakan-rakan dan jangan usik penulis blog.. byM69.)

0 comments: