Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 13 December 2010

terima Kasih Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak


Samy Vellu dilantik Duta Khas ke India, Asia Selatan.
"KUALA LUMPUR 12 Dis. - Kerajaan hari ini mengumumkan pelantikan bekas Presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu sebagai Duta Khas ke India dan Asia Selatan dalam bidang infrastruktur".

Wahai Chua S L dan Samy V serta rakan-rakanNYA, lihatlah KE Tuanan Melayu..KeDaulatan Melayu. Adakah kamu menjadi hamba di Tanah Melayu ini. Siapa sebenarnya Tuan...siapa yang sering membuat onar dan ugutan...seorang Hamba tidak akan meng ugut TuanNYA. Siapa Tuan sebenarnya. Buka lah MATA MU..betapa baiknya "Big Brother" Small Brother" yang kau ucapkan penuh angkuh dan biadab. Kalau UMNO ini zalim..pasti Samy Vellu tidak merasa "Duta Khas ke India". Saya dapat rasakan kalau orang lain selain Melayu dan UMNO yang memerintah..jangan haraflah Samy Vellu akan merasa semua anugerah ini. Terima kasih DSNJ. Setelah beberapa kritikan terhadap Melayu dan PemimpinNya..kau tetap juga mendapat penghormatan...boleh kau berbuat bergitu kalau Melayu...yang kau pimpin.... Wahai anak bangsaku..lihatlah kepimpinan Melayu..amat baik dan berbudi...tapi kita masih sentiasa di hina di keji..;
Lihatlah AngkuhNya mereka..Bila kalah Salahkan BN dan UMNo..bila MINANG..diri sendiri yang kononya berwibawa.. huh...">"Sapa berani lawan sama saya. Ampat puluh lima kali masuk tanding, saya juga minnang (menang)".[2] Akan tetapi selepas keputusan pilihan raya diumumkan, beliau dikatakan berkata pula: "Rakyat marah sama BN, bukan sama saya".[2] Dilihatkan daripada segi yang lain, komen itu membayangkan pengakuan bahawa kemenangannya dalam pilihan raya disebabkan oleh Barisan Nasional dan bukan kerananya, iaitu "rakyat pilih BN, bukannya".
oleh itu kita perhatilah sesama kita apa yang YAB Tun Dr Mahathir telah perkatakan.ByM69.

0 comments: