Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 25 July 2009

LITAR MOTORCROSS


Ayer Hitam yang cukup dikenali ramai kerana keunikan serta kepelbagaian tembikar buatan tempatan mahupun import menjadi pusat sukan permotoran utama Johor apabila satu lagi litar lumba dibuka.

Ketika ini, Ayer Hitam memiliki satu litar motosikal lasak yang sudah berjaya menggamit penggemar sukan itu sejak ia dibuka setahun lalu.

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Semarang,
Datuk Samsol Bari Jamali, berkata litar motosikal lasak sepanjang 1.8 kilometer yang dibina berhampiran pekan Ayer Hitam kini semakin dikenali dan ramai pelumba dari seluruh negara sudah menguji kemahiran mereka di litar berkenaan.

Beliau berkata, kejayaan penganjuran kejohanan motosikal lasak tahun lalu menjadi pendorong pihaknya berusaha menjadikan Ayer Hitam sebagai pusat sukan permotoran utama di negeri ini

0 comments: