Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Thursday 9 June 2011

Pt Khalil..Terbakar.


Batu 19 Kg Pt Khalil Ayer Hitam. 8 hb Jun 2011. Sebuah rumah milik En Subari Bin Hj Idris telah terbakar.
Kebakaran bermula lebih kurang jam 6.45 petang ketika kejadian
En Subari Bin Hj Idris dan ahli keluarga yang lain tiada dirumah. Dipercayai berpunca dari bahagian dapur rumah dan dapat kebakaran dipadamkan dengan tindakan pantas Pasukan Bomba Yong Peng bersama Pasukan Bomba Sukarela Ayer Hitam.
Kerugian dianggar berjumlah RM 150,000. Semoga En Subari Bin Hj Idris sekeluarga bersabar dengan ujian Allah ini. Kami warga UMNO DunSemarang mengucapkan takziah dan berharaf agar orang ramai di Dun Semarang dan Umno Bhg Ayer Hitam dapat menghulur bantuan kepada En. Subari dan kelurganya.(Terima kasih dari sumber berita S/UBAH En Halid Saat)

0 comments: