Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 28 June 2011

Ekspidisi Basikal Taman Manis


Aktiviti yang sempurna dan patut diteladani dari Persatuan Basikal Taman Manis. Selain dapat kesempurnaan kesihatan ianya juga mengeratkan lagi ikatan silaturarahim antara penduduk Taman Manis dan Dun Semarang. Mengikut sumber, terdapat lebih 150 peserta dalam acara ekspidisi dan oleh kerana sambutan yang menggalakan, acara seperti ini akan di adakan lagi pada masa hadapan. Ekspidisi ini turut disertai oleh YB Datuk Haji Samsolbari Jamali ADUN Semarang.Tahniah kepada AJK Penganjur di atas aktiviti tersebut.

0 comments: