Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 23 August 2011

Sri Paya dapat Kerusi Roda

Kg Seri Paya 22hb Ogos 2011 : Sempena Ramadan Al Mubarak dan menyambut aidilFitri 1431 hijrah YB Datuk Hj Samsol Bari Jamali ADUN Semarang serta Task Force Kebajikan Parlimen Ayer Hitam melawat Encik Jalaludin Madar di Kampung Seri Paya Mk 8 Batu Pahat. Pada kunjungan ringkas itu, YB Datuk Samsol Bari menyampaikan sumbangan sebuah kerusi roda bagi kegunaan dan kemudahan beliau untuk menyambut aidil fitri pada tahun ini. Encik Jalaludin Madar mengalami kedeceraan di kepala dan badan akibat dihempap buat sawit ketika membuat kerja penuaian di kebun beliau.

0 comments: