Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 11 January 2011

CakGu Rahim BOLEH...MARKOM salah.? ,,,menasihati rakan-rakan..


Sumber Youtube dari http://ini-yang-aku-rasa.blogspot.com
*****Salahkah..DosaKah....sekadar rayuan..jangan menghina Bangsa sendiri..kamu tidak sekolah ker..wahai Guru yang terlibat mencaci menghina kerajaan ini. Adakah Pas dah cukup sempurna..tiada cacat cela..maka sentiasa berhak mencari salah dan silap orang lain. Saya PASTI..Video ini di Upload oleh peserta yang merupakan guru dalam majlis tersebut.inilah agaknya anak murid kelahiran CIKGU RAHIM yang membela kafir Kapal Sink. KALAU tak suka jangan keterlaluan..jangan melampau...berpada=pada. Saya sarankan agar Guru tersebut belajar bahasa asing terutama MANDRIN dan hadiri ceramah DAP..MCA MIC PPP Gerakan...fahami apa yang mereka katakan..baru KAMU akan sedar, siapa mereka sebenarnya..MARKOM berani kamu gertak dan repot POLIS, tetapi kepada yang lain kamu takut dan hormat. Adakah kapasiti Sebagai PENGARAH tidak boleh memberi pandangan, pendapat, dan hujah. Saya bukan pengampu tapi ingin mengatakan yang HAK atas dasar Anak Bangsa dan Agama.ByM69.

0 comments: