Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 23 January 2011

Ke Mana undi MEREKA? kalau JUJUR buktikan..



3 Peti Undi Majoriti Cina Dun Tenang Tolak BN Pada Pru-12
Peti2 undi penduduk majoriti Cina di Dun Tenang pernah menolak BN pada PRU12 yang lalu, di peti undi Bandar Labis Timor, Bandar Labis Tengah dan Labis, BN dacing umno apco KO di ketiga-tiga peti undi ini, hanya melayu2 yang makan rumput jah pangkah BN umno apco, melayu ada hati perut ka ?.(http://guanomanikurai.blogspot.com)
(Petikan ini di rujuk berdasarkan kenyataan blogger di atas).

Sekian lama UMNO Bahagian Ayer Hitam, AJK dan para SukrelawanNYA bersama YB DSBJ.. telah bertapak dan bertungkus dan lumus ber DESA di Felda Tenang, demi menyokong, membantu dan menyumbang semangat kental agar kemenangan di Pihak BN dan memastikan PENINGKATAN jumlah undi bertambah kepada UMNO dan BN.

Kini HARAPAN kami di akar umbi UMNO Ayer Hitam...adakah MCA di bawah Pimpinan Parlimen AYER Hitam...dapat menambah peratus UNDI CINA dalam piliharaya Dun Tenang..berdasarkan rekod di atas..atau sekadar bergantung harap kepada undi Melayu Felda dan Kampong sahaja. Kini kami ingin YB YB Dari MCA dan Parlimen Ayer Hitam sebagai jiran Parlimen Labis, membuktikan kepada kami bahawa peningkatan peratus undi Cina akan bertambah selapas piliharaya kecil Dun Tenang nanti. Bukan setakat manis di bibir sahaja dan memberi ruang dan peluang kepada DAP dan PKR bermaharaja LELA di Dun Tenang.

Penulis blogger di atas sering menghina dan memperlekeh UMNO....bukalah mata dan minda TUAN...rujuk jugalah yang lain lain dalam komponen BN..adakah WAJIB.. segala kesalahan dan kelemahan di pikulkan segalanya di PUNDAK kami MELAYU UMNO.
Jangan jadi murid Samy Vellu..kalau minang...kerana dia berwibawa..bila kalah...salah UMNO.

Kepada pengundi di Felda Tenang...dimana bertapaknya kem UMNO DUN Semarang dan UMNO bhg Ayer Hitam...Kami mengerti dan sedia maklum Tuan semua adalah bijak, mewah, senang, Tenang dan waras..walaupun ada segelintir yang jadi ANAK, membawa pembesar suara ke hulu ke hilir...namun itu semua sebagai rencah kehidupan insan yang belum mendapat hidayah.
Jangan fikirkan apa yang diperkatakan oleh pembangkang, fikirkan apa kerajaan Barisan Nasional telah memberi sumbangan kepada penduduk DUN Tenang.

0 comments: