Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 15 July 2011

DunSemarang Pesat Membangun bersama UMNO

15 Julai 2011 Ayer Hitam - Teminal teksi yang baru di Pusat Bandar Ayer Hitam hari ini secara rasminya beroperasi dengan sempurnanya upacara penyerahan kunci terminal tersebut di Dataran Teminal Pusat Bandar Baru Ayer Hitam di sini.Pengerusi persatuan teksi Ayer Hitam ( Encik Zainuddin Md Rais ) berkata setakat ini terdapat 10 buah teksi yang berdaftar dgn persatuan untuk memberikan khidmat mereka dan beliau sudah pun menerima banyakpermintaan dari teksi dari kawasan luar untuk bergabung dan menawarkan khidmat mereka. Dengan sempurnanya upacara serah terma kunci terminal tersebut maka terminal teksi yang lama di tutup denga rasminya dan orang rama diminta tidak lagi menggunakan terminal teksi lama. Upacara serah terima kunci terminal ini di sempurnakan oleh YDP Majlis Daerah Yong Peng Encik Khir Johari bin Salleh yang juga sekali gus menyerahkan kunci untuk terminal bus Ayer Hitam untuk pembukaan kaunter tiket 7 syarikat bas ( Pengangkutan Maju, Handal Indah Sdn. Bhd. Satria Express, Cepat Express, Syk SNS, Syk Yoe How )
Terdapat 17 terminal bas di Bus Stand ini dan 10 kaunter tiket.

Kontak number Pengerusi Per Teksi : 0127632968 ( Zainuddin Md Rais )
(Terima kasih dari Sumber berita Abdull Halid Saat
Pemb. Khas YB Datuk ADUN Semarang.)By M69

0 comments: