Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Friday 15 July 2011

AKU TIDAK HALALKAN...


Sebanyak RM41,475 diperuntukkan Polis Di Raja Malaysia (PDRM) bagi menampung kos makanan 1,659 individu yang ditahan kerana menyertai perhimpunan haram anjuran Gabungan Pilihan Raya Adil dan Bersih (Bersih) di ibu kota, kelmarin.
Pemangku Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh berkata, pihaknya memperuntukkan RM23 bagi setiap individu yang ditahan untuk menampung kos makanan dan minuman.

“Ini membuktikan layanan mesra kepada semua tahanan malah makanan yang disediakan kepada mereka lebih baik jika dibandingkan dengan anggota polis bertugas.


Aku tidak akan mengHALALkan..wang aku sebagai pembayar CUKAI di salurkan untuk memberi jamuan makan kepada PEROSAK AGAMA DAN BANGSA. semua peserta BERSIH yang yang sebenarnya berhati KOTOR dan KAU DU. Aku tidak redha sama sekali. Sebenarnya BERSIH KAUDU adalah gerombolan Pengganas yang menghabiskan duit rakyat dan pembayar CUKAI. Andainya mereka tidak membuat huru hara pada 9.07.11...semua kos dan wang adalah lebih jimat dan dapat dugunakan ke jalan yang lebih berfaedah. Bersih Tapi Bodoh. Kopiah Putih tapi KOTOR.

INGAT aku pembayar CUKAI..tidak akan mengHALALkan..kamu tanggunglah sendiri di akhirat kelak. Mungkin ramai yang seperti aku..tidak HLALkan wang nya di makan oleh kamu yang KOTOR.

Wang seperti itu boleh membina sebuah SURAU...
Cakap tak serupa bikin..kalau betul kamu bersih dan pejuang Demo..tak perlu terima makanan..Puasalah..MOgok...tujukan kekuatan zahir dan batin...ada makanan kau orang SAPU juga..tak ada maruah diri..kalau benci dengan Kerajaan dan Polis..buat apa makan..mana maruah kau orang wahai AHLUL BAHLUL BERSIH. Tak ada pendirian..orang seperti ini pun ada di Tanah Melayu ini..berfikiran kelas Tiga belum bertammadun. Niali moral dan Maruah yang rendah dan sanggup gadai Maruah Bangsa dan agama kat Pajak Gadai....

0 comments: