Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 10 March 2010

Terima Kasih Malaysia...


Rakyat Malaysia yang berbangsa Cina seharusnya menghormati sikap kami orang melayu yang bertolak ansur sehinggakan kami memberikan kamu status Warganegara bagi bersama sama kami membangunkan Malaysia ini.

Jika pada waktu dulu kami orang orang Melayu tidak Menerima kamu sebagai warganegara apakah kamu akan dapat hidup dengan keadaan yang kamu ada sekarang ini?

Jika kamu hendak berniaga sehingga menjadi Jutawan kami orang Melayu tidak pernah menghalangnya, malah kami tidak pernah menyekat kebebasan untuk kamu berugama dalam kehidupan kamu itu. Kamu bangsa Cina adalah Rakyat Malaysia yang telah menjadi sebahagian dari Malaysia ini dan di Ingatkan agar kamu Sedar Diri dan menghormati Perlembagaan dan Perjanjian Kemerdekaan dahulu.

Malaysia ini adalah Tanah Melayu
bukan Tanah Besar China
atau
Tanah Besar India.(Sumber Papa-Gomo Blog)

0 comments: