Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 7 March 2010

IniKAH sATU Malaysia.. Maki TNB atau Maki Melayu

Lihatlah kebiadaban orang yang tidak bertamaddun, hidup zaman Batu,yang sentiasa mencari aib Melayu. Cuba bayangkan jika Syrikat itu Cina/atau di urus oleh Cina adakah orang Melayu akan sanggup berbuat bergini..memaki..mencarut..aku sudah tahu jawapannya..pasti Gangster akaN datang menyerang dan mengkroyok Melayu TERSEBUT...Tapi Lihat aksi tadi..dengan angkuh....memcaci menghina tapi segan silu. Saya sebagai pengguna rasa simpati pada petugas tersebut..andainya saya atau adik saya di tempat pekerja tersebut..apa agak rasanya..hina MELAYU ini. Sebenarnya ianya tidak marah TNB tapi MELAYU., Cadangan saya TNB buatlah report POLIS agar ianya menjadi pengajaran pada yang lain jangan anggap sepi..API kecil menjadi Rakan, Bila besar ia akan MAKAN kAWAn. Olehb itu wahai anak-anak MElayu ingatlah Sayangi BangsaMu..Bersatulah..menyokong orang lain, akan membawa REBAH KEPADA Bangsa dan AgamaMu. Dan unsur bergini berleluasa, sesiapa sahaj akan menentang jika Melayu terus bersatu dan akan bersorak riang jika Melayu berpecah...Ingatlah wahai bangsaKU..mereka tidak akan pernah sayang kepada kita bangsa melayu walaupun tinggal di Tanah melayu. Oleh Itu Satu Malaysia tiada harga bagi orang-orang yang berkelakuan Hina seperti di ATAS.(Makan Pisang)
ByM69.

0 comments: