Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 31 March 2010

Tahniah kerana Mengaku.. Perompak dan Penyamun di dalam ini Negeri.....

ADAKAH..Sidang Dewan Undangan Negeri..gelanggang SARKAS.Kecoh-kecoh seperti Di Taiwan, adakah budaya ini cuba diserapkan ke Tanah Melayu. Setakat ini tiada sebarang kekecohan yang di provokasi oleh ADUN BN/UMNO dalam sidang Dewan Undangan Negeri Yang di kuasai Pembangkang. Cuba kita lihat di P.Pinang,Selangor, Kedah dan lainnya..Adakah Orang UMNO/BN berperangai seperti manusia zaman batu, belum bertamaddun dan undang-undang di tangan sendiri. Itulah perangai, kelakuan mereka yang sebenar pabila mendapat kuasa kelak, langsung tiada rasa hormat pada orang lain terutama MELAYU. Janganlah jadi BONEKA mereka, wahai melayu yang bersekongkol..kamu tetap rugi..rugi dan akan menyesal kelak. Lihatlah sepanduk mereka..mengapa bila berdemo guna Bahasa Melayu, tetapi dalam lain lain hal..se baris bahasa Melayu langsung benci untuk digunakan. Sedarlah..siapa sebenarnya yang mereka hina, benci, caci dan maki. Ingatlah wahai anak bangsaKU..daftarlah mengundi dan gunakan tanganMu untuk Alif Ba Ta. ByM69.

0 comments: