Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 15 September 2013

Menghina POLIS Rasis..Tangkap terus...

Menurut kenyataan KPN Tan Sri Khalid Abu Bakar, bahawa 15,000 yang ditahan adalah orang Melayu dan India hanya sekadar 3,000 orang sahaja.
Kami warga DunSemarang terasa amat pedih di hati terhadap kenyataan beberapa orang India yang tidak layak menjadi pemimpin, mempertikaikan tentang operasi hanya di sasarkan kepada kaumnya sahaja.
 Kamu fikirlah sendiri..kalau masih ada otak yang waras, jangan asyik salahkan POLIS, MELAYU, UMNO dan KERAJAAN.

Kami berharaf orang yang sering mengeluarkan kenyataan seperti ini jangan diberi peluang,, TANGKAP dan SAMAN berJUTA biar papakedana. Kami MELAYU dan para ANGGOTA POLIS ada maruah, tak perlu lagi AMARAN...AMARAN..kasi tutup itu mulut banyak celupar...

CUBA baca INTERLOK..dan Sejarahnya..APA MACAM ...siapa sebenarnya yang datang ke TANAH MELAYU pada waktu itu...benar putih KAH mereka.

Kepada MELAYU yang masih BUTA MATA...teruskan MATA MU menjadi PUTIH...

0 comments: