Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 3 September 2013

Rakyat "First Class''Don't Touch....

Adakah mereka ini tidak boleh di ambil tindakan...
tidak boleh di usik....boleh buat apa sahaja....Tangkap ..lucut kewarganegaraan. Hapuskan hak mengundi.

Baca artikal dari "Jawaber6.blog"..syabas saya setuju dgn Jawa ber6.
DALAM kita masih lagi dalam mood kemerdekaan, dalam kita masih lagi teringat kibaran bendera rekaan pembangkang 'Sang Saka Samad Said', tiba-tiba bakar bendera oleh Cinabeng ini menjadi viral di facebook. Adakah ini satu provokasi??

Tidak! Cinabeng hari ini memang sudah benci dengan negara sendiri. Sebab apa aku cakap macam tu? Kalau dia benci kat kerajaan mesti dia bakar gambar Najib, mesti dia bakar gambar Sultan, mesti dia bakar bendera BN, mesti dia bakar bendera UMNO.

Kes bakar bendera ini teringat pula satu calon Naib Ketua Pemuda dulu yang pernah bakar bendera UMNO tapi takpe laaa MUNGKIN dah insaf. Masuk UMNO balik terus jadi kaya kan....

Ok! Kembali pada cerita asal. Dah berpuluh tahun Cinabeng ni benci negara sendiri. Dah berpuluh tahun juga Cinabeng ini menanam dendam terhadap pemimpin Melayu.

Teringat filem Tanda Putera yang pada tahun 1969, DAP bersama GERAKAN yang ditunjangi oleh Lim Kit Siang ketika itu membunuh orang Melayu, menghalau orang Melayu. Itulah yang terjadi sehingga sekarang, namun masih ada lagi orang Melayu yang tidak sedar.

HALAU orang Melayu masih juga berlaku tapi zaman teknologi sekarang Cinabeng tidak bawa penyapu, Cinabeng naikkan harga rumah dikawasan bandar hingga orang Melayu tidak mampu nak beli. Taktik licik orang Cinabeng menghalau terus Melayu balik kampung.

Masih belum sedar????

0 comments: