Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Thursday 11 March 2010

SYABAS dan TAHNIAH...dari YB DSBJ


SMKDM Ayer Hitam.11.03.2010.YB Datuk Samsobari Bin Jamali, mengucapkan Syabas dan Tahniah kepada Adik Farah Azila Bt Mohd Pakhri, pelajar Cemerlang SPM 2009 SM Datuk Menteri Ayer Hitam."Semuga kejayaan ini akan terus menjadi pendorong kepada pelajar lain untuk terus maju dalam pelajaran dan terus berusaha demi Agama, Bangsa dan Tanahair".Beliau mendapat 10A dalam semua matapelajaran yang di ambil. Pelajar tersebut beasal dari kampung Pt Lapis Haji Talib. Mk7. Ayer Hitam. Kami mengucapkan syabas dan tahniah kerana mengharumkan nama Keluarga,Sekolah, Kampung dan Masyarakt. Resepi kejayaan beliau ialah menumpukan sepenuh perhatian semasa guru mengajar, taat perintah Allah,ke dua ibu bapa dan guru..TAHNIAH! By M69.

0 comments: